13 maja 2013

014. Szablon dla Ever + pierwsza odmowa

Szablon dla Ever

~*~

+ Odmowa dla Faith
Powód: Brak dostępu na bloga.


[Cóż... wiedziałam, że to się kiedyś stanie. Ta pierwsza odmowa :< Jednak jeśli poprawi się błędy w formularzu  to przyjmę zgłoszenie ponownie. Faith - nie napisałaś jaki chcesz układ. Ale to nie największy z problemów. Nie mogłam się dostać na twojego bloga. A co do szablonu dla Ever... sama nie wiem co mam o nim myśleć xD Ja tam mam nisko samoocenę. Jednak jeśli Ci się podoba, to fajnie :) Ciesze się.]

3 komentarze:

  1. Wow O.O
    Super jest ten szablon.
    Jak zwykle podoba mi sie ten, do którego masz wyraźne obawy xD
    PS. Jestem dawną Kaori <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę dziękuję! jest cudny! Wszystko już jest zamieszczone na blogu ;) pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że mi się podoba! jest cudny! Nie mogę od niego odciągnąć oczu! naprawdę dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń