13 grudnia 2014

161. In the hanging tree

The Hanging Tree

Hej! Dawno mnie tutaj nie było. ;---; Ale, jak już pisałam wcześniej, że trzeba będzie poczekać na zamówienia. Na dzień dzisiejszy mam tylko dwa, a resztę oddam w innej notce, wybaczcie. Ostatnio mam taki zawrót głowy w szkole, że masakra. Ale trzeba jakoś żyć, jeszcze tylko tydzień i święta! <3 Już nie mogę się doczekać.
Miałam tutaj w sumie zrobić jakiś świąteczny szablon, ale się rozmyśliłam. Później nie miałabym czasu go zmieniać, więc raczej postawię na coś zimowego. 
Ostatnio mam ochotę na jakieś minimalistyczne szablony, może na święta coś zrobię, zobaczymy. Na razie przejdę do szablonów.

Szablon dla Hana High

Jest jasny, czyli taki jaki miał być. Zamawiającej się spodobał, więc chyba nie jest źle.

Szablon dla Kuroi Hime

Całkiem mi się podoba, szczególnie ten fiolet, chociaż dla niektórych to może być fatalne połączenie, jednak dla mnie jakoś "odświeża" ten szablon. ;) 
Szablon już widziałaś, buttony masz w paczuszce.


Nie przyjmuję zamówień!
Mam jeszcze do oddania dwa, ale może macie jakieś propozycje odnośnie szablonów minimalistycznych?

10 komentarzy:

  1. Ooooeee, SS dla Hany - cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNE SZABLONY. :o
    Ten na grupowca jest cudny i na pewno miło mi będzie na niego wchodzić, a na SS dla Hany High nie mogę się napatrzeć. :) Ile pracy w takie cudeńka trzeba włożyć...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trochę trzeba XD W każdym bądź razie dziękuję za miłe słowa! :)

      Usuń
  3. Widziałam te szablony na da, to pomyślałam, że wpadnę i skomentuję :)
    W pierwszym bardzo podoba mi się kolorystyka i css. Lubię takie połączenia i wygląda to naprawdę świetnie :) Ciężko mi wypowiedzieć się o nagłówku, bo prace z obrazków to dla mnie czarna magia. W szablonie zmieniłabym jedynie napis, nie do końca jestem do niego przekonana. Nie zmienia to jednak faktu, że całość wyszła Ci świetnie :)
    Druga praca jest magiczna. Na początku zastanawiała mnie ta kolorystyka, ale im dłużej na nią patrzę, tym bardziej mi się podoba. Kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do napisu, na początku mi się podobał, ale jak tak wspomniałaś, to już sama nie wiem... ;)
      Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  4. Czy robisz szablony z Violetta?

    OdpowiedzUsuń