24 maja 2014

#3 Manga & Anime: Czyli trzecia notka tematyczna!

Cześć, cześć, cześć i czołem! Dawno nie było u nas żadnej notki tematycznej, pora nadrobić zaległości! Dzisiejszym tematem jest Manga&Anime. Każda z szabloniarek wybrała sobie po jednym anime i zrobiła z nim szablony, nagłówki czy sygnatury. Mamy nadzieję, że wszystko przypadnie Wam do gustu!
Zapraszamy również do udziału w głosowaniu na MS tutaj i tutaj. Za wszystkie głosy bardzo dziękujemy <3

MIKI vel Smerfetka

Hej. xD Tak, znowu ja zaczynam. :D

A Miki zaszpanuje Fullmetal Alchemist, hm. B|

Szablony:
Musiałam wykorzystać ten render. ;3
Powiem szczerze, że szablon mi się podoba. 


 Na taki nagłówek naszło mnie dzięki głównemu RT. Pomińmy fakt, że jedyna podobna rzecz to te wycięte paski. xD


Według mnie, najlepiej mi wyszedł. Mimo, że skromny, chyba najbardziej letni. ;>


Sygnatury:
http://mikinnou.deviantart.com/art/Warrior-456076992 
Plus sygnatura z Ling'iem. Oczywiście, nie mogło go tutaj zabraknąć!

http://mikinnou.deviantart.com/art/Enemies-forever-456077577?q=gallery%3AMikinnou&qo=0 
Tak samo Ed i Roy. <33 Ci co oglądali anime, wiedzą o co chodzi. ;>


Jak widzicie, wyjątkowo nie marudzę na temat szablonów. Dziękuję, możecie przestać bić brawa.

Yuki Boshi

Szablon z  Tasogare Otome X Amnesia

Radzę nie tytułować menu i nie dodawać nic w kolumnach prócz menu.



Zochan

Witam! Przygotowałam na dzisiejszą notkę tematyczną dwa szablony i dwa nagłówki. Z jakim anime? ;> Angel Beats. <3

Szablony:



Co mogę powiedzieć na temat szablonów... ;> W sumie nawet mi się podobają, a najbardziej szablon z Otonashim. :>

Teraz czas na nagłówki



Nagłówki osobiście bardzo mi się podobają, xD Chyba najlepsze nagłówki, jakie zrobiłam do tej pory. ;> Zakochałam się w tym anime, więc jeśli ktoś z was jeszcze nie oglądał, czas najwyższy zacząć!
Gorąco polecam. <3
To tyle ode mnie.
Całusy! ;*

Sasame Ka
No cześć dzióbki! W sumie miałam zrobić trzy szablony, ale wyrobiłam tylko z dwoma, bo wzięłam się dla prezent dla mamy i robię metodą decoupage, a to trochę zajmuje -.- 
 Moje są o tematyce Dragon Ball'a. 


Tutaj postawiłam na prostotę. Radzę nie mieć więcej kart niż na podglądzie. Ogólnie szablon całkiem przyzwoity.


Szablon z Son Goku, pamiętam jeszcze jak oglądałam to anime w dzieciństwie <3 dlatego mam do niego taką lekką słabość :D

No to na tyle kochani, do następnej notki tematycznej <3

14 komentarzy:

  1. FUCK YEAH, MIKI MA NAJWIĘCEJ RZECZY! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, FMA i Angel Beats! <3 Lofciam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dobrze, że jednak przypadło komuś do gustu. ;>

      Usuń
  3. Nick: Kook
    Adres bloga: http://weeping-devil.blogspot.com/
    Tematyka bloga: SasuNaru
    Hasło: Jestem uroczym kociakiem
    Układ: lewokolumnowy najbardziej by mi pasował
    Barwy: ciemne (czarny, brązowy itp.) i obowiązkowo niebieski
    Koncepcja: szczerze to jakoś tego nie widzę, dlatego pozostawiam to w waszych rękach :)
    Kontakt do siebie: spoiler.shinee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod notkami tematycznymi NIE PRZYJMUJEMY zamówień :)

      Usuń
    2. sorry ale w regulaminie nie pisało, a i tak za bardzo nie wiedziałam gdzie to dać xd, było napisane że pod najnowszą notką xd

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy pobierasz szablon, powinnaś się wpisać do "Pobieralni". ;)

      Usuń
  5. No a ja żyję :D Wreszcie! A teraz może, moje kochane, przejdę do tych uroczych szabloników :D
    FMA - cud, miód i malinki. Najbardziej podoba mi się ten z tymi paskami, no. Taka kolorystyka ładna i nagłówek i... No ;3
    Tasogare... - bardzo skromny, ale ładny ;3 Te menu mi się podoba.
    Angel Beats - asdnasd <3 Urocze!!! Piękne wszystkie, chociaż nie będę ukrywała, że najładniejszy jest ten z tym chłopakiem ;3 Taki delikatny, art uroczy, no! Podoba mi się strasznie <3 Inne też są ładne, ale "Breathe away" bije wszystko!
    Dragon Ball - bardziej podoba mi się z Sonem, może dlatego, że tak nie dziwowałaś jak przy tym... Drugim xD Son ma ładniejszą kolorystykę i art, tak uroczo.
    Dziękuję za uwagę i przepraszam za nieobecność! .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty ty ty! xD Mam na Cb focha (daj mi przypomnieć sobie za co. .-.)

      1. Musiałam za Cb uzupełnić galerię. .w. Przy okazji poprawiłam ileś tam. Napisz do mnie, muszę ci coś wyjaśnić.
      2. "No" jest moje, no! ><

      Usuń
  6. http://ministerstwo-galerii.blogspot.com/2013/10/103-stock-models.html pobieram ;) Póki co to nie mam bloga graficznego.

    OdpowiedzUsuń