27 kwietnia 2014

135. Bańki

Hejo, mam tu tylko szablon wolny. Do dzisiaj nie mogłam robić nagłówków, więc użyłam obrazka z deviantart'a. Nie wiem czy przeszłam staż, jednak chciałabym wykonać Ci szablon Mała Syrenko. W tym tygodniu na szczęście będę miała czas to zrobię tyle ile dam rady. Jakby, co to skontaktuję się.

Szablon wolny


Podoba mi się ten szablon, ale mogłam się bardziej postarać, jednak brak czasu robi swoje. Przy okazji zepsuł mi się laptop X.x myślałam, że umrę z nudów, gdy nie było nikogo w domu, ale przynajmniej zdążyłam tyle zrobić. Karty są zwykłe. Nie dodawałam jakichś nie wiadomo jakich efektów. Chciałam, żeby ten szablon był prosty. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. To tyle na dzisiaj. 
Pozdrawiam! 

4 komentarze:

  1. Brak czasu? Skąd ja to znam... xD. Szablon jest śliczny. Urzekł mnie CSS *-*. Na pewno przejdziesz ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję XD. Dzięki. Uwielbiam pisać css'a ^^.

      Usuń
  2. Widziałam szablon już ;> Fajny ten wieloryb, uwielbiam te strony <33
    Tylko następnym razem liczę na więcej szablonów ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdę ten czas na ,,więcej szablonów'' XD

      Usuń