10 kwietnia 2014

133. The Hunger Games

Zochan znowu przybyła i Was pomęczy! :D
Przygotowałam zamówienie i dwa szablony wolne. ^^

Zamówienie:

Szablon dla KwiatWiśni2


Szaro tak, jak chciałaś. W sumie nawet mi się podoba, jak przymknę trochę oko. xD W razie jakichkolwiek problemów napisz do mnie na gg. :)

Szablony wolne



Szablon z Katniss. <3 Czy tylko ja tak bardzo uwielbiam Igrzyska? *,* Ciemne kolory, klimatycznie. xD W sumie szablon może być. ;)



Na dzisiaj to tyle, zdążyłam z notką przed 10, a wiecie co jest 10? Sąd ostateczny, czyli czy Zochan przeszła staż, czy nie xD
Nieprędko wezmę się za robienie szablonów, w weekend mnie nie ma, bo jadę na ważne zawody, a później muszę odpocząć dosłownie od wszystkiego. Dlatego też...

Zamówień nie przyjmuję!

No i tradycyjnie, jak w każdej notce przypominam, że dopiero się uczę robić szablony. xD

5 komentarzy:

  1. Hm. Pierwdzy chyba mi się podoba najbardziej. Tylko te kolory takie martwe . Monotonne :cc
    Drugi. Fajny nagłówek, ale posta nie zrobiłabym czarnego, bo nie widać tekstu. Ale fajny :)
    Trzeci. Nagłówek za szeroki. Ale ogólnie fajnie xP

    Pozdrawiam :>
    Miałaś skomentować post na ZD :cc

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja może zacznę od ostatniego... KATNISS <3 KATNISS <3 KATNISS <3 No, a pomijając tę oczywistą oczywistość... Szablon świetny, bardzo mi się kolory podobają, no i sama Jennifer Lawrence rzecz jasna. Jedno wielkie AWWW ;_;
    Shingeki no Kyojin - po prostu boskie. No i teraz mam dylemat, bo nie wiem, który najlepszy ._____. Jak możesz tak robić! Tak czy siak, kolorystyka jest świetna, no. Brawa!
    A ten pierwszy... Taki... Martwy nieco, ale ładny. Niezgorszy. Ale też nie najlepszy, no łapiesz.
    A teraz powodzenia w tworzeniu dalszych szablonów! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zochan chyba podałam ci jeszcze jeden link z postacią ? Jeśli nie to już ci podaje:
    http://rawwr04.deviantart.com/art/Lina-Manda-Uchiha-422796979
    chodzi o to że nie dałaś tej postaci a ona jest główną postacią w moim opowiadaniu, jeśli mogłaś by to poprawić było by Super ;)

    A SZABLON KTÓRY JEST OBECNIE JEST .... AŻ BRAK MI SŁÓW ŻEBY GO OPISAĆ JEST PO PROSTU PIĘKNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey :D. Pierwszy szablon jest spoko tylko css dość prosty i wymazanie tej brązowowłosej dziewczyny mogłoby być lepsze. Tak, wiem. Czepiam się. Za to drugi jest śliczny. Css - idealny. I ten nagłówek *-*. A trzeci... KATNISS <333. Nie tylko ty. Właśnie skończyłam czytać kosogłosa... trzeci raz xD. I za każdym razem tak bardzo intrygujący :*.
    Pozdrawiam i weny do tworzenia życzę :***.
    ~Zaczarowana

    OdpowiedzUsuń
  5. No cześć Zochan!

    277 - ładny szablon, fajne kolorki, dość prosty css, mnie się tam podoba :D
    278 - ten szablon już widziałam, ale zdecydowanie jest moim faworytem ;) widać, że się przy nim postarałaś

    No to pracuj mi tutaj ładnie! :D

    OdpowiedzUsuń