8 listopada 2013

118. Let her go

Tak, tym razem mam piosenkę: muzyka

Szablony wolne:
Na początku zrobiłam ten szablon dla koleżanki, ale stwierdziłam, ze całkiem fajne kody i dałam inny nagłówek. Szczerze nie wiem, co o nim sądze ;-;

*podstrona*  - aktualny szablon na mojej podstronie
Taki... różowy. Raczej prosty ;)
 
Totalny faworyt *-* Wczoraj go skończyłam robić i jestem z niego dumna.

Nagłówki:
Nie wiem co o nim sądzić... :/

O tym też...

Pewnie zauważyliście, ze notka wyszła dosyć... słodka. Róż i fiolet górowały. Mam chwilową wenę na szablony ;3

Przyjmę dwa zamówienia zgodne z regulaminem. Proszę na początku przeczytać moją podstronę, co robię, bo nie mam ochoty tłumaczyć po raz setny, czemu tego nie zrobię.
Przyjęte zamówienia: Kagamine oraz Natuśka-chan Grimmjow.

Do widzenia ;)

6 komentarzy:

  1. 203 - ładnie, podoba mi się ta prostota w nagłówku i kody fajniutkie
    204 - prosty i skromny czyli jak najbardziej na tak
    205 - zdecydowanie faworyt w tej notce, wszystko ze sobą ładnie współgra ;)

    a nagłóweczki
    1 - taki, tajemniczy z deczka, chociaż ta modelka mogłaby być bardziej wyraźna
    2 - ładny, ale jak już Ci pisałam, brakuje mi tej głowy modelki po lewej xD

    No ładniutko, ładniutko... Oby tak dalej!
    xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, miło mi =^.^=
      Fajnie, ze wszystko się podoba ;)

      Usuń
  2. Nick: Natuśka-chan
    Adres bloga: historia-5-kunoichi.blogspot.com
    Tematyka: Anime, a dokładnie Naruto. Szablon będzie dotyczył pięciu dziewczyn z Naruto ^^
    Hasło: Żywy trup zgubił się w Szczebrzeszynie
    Układ: Lewokumnowy
    Barwy: Takie jasne...
    Cytat: "Do widzenia w piekle, do zobaczenia w piekle..."
    Zdjęcia:
    1)http://fc01.deviantart.net/fs23/f/2008/027/b/c/Sakura_Haruno_by_Haibra.jpg
    2)http://24.media.tumblr.com/2ba09b91ffe63886b17228caccc0ec89/tumblr_mkjw9e0WDa1r6gopco1_500.png
    3)http://24.media.tumblr.com/197063da7e430a6a4c5086d1f0c0dfb6/tumblr_mqilkwFg661soyfmao1_400.png
    4)http://25.media.tumblr.com/5bfa25ec8c0f8025a79751985981140f/tumblr_mgn27qb6411rjijuao1_500.png
    5)http://www.bloblo.pl/image/236787/oryginal/Yamanaka_Ino_by_Tseimar.jpg
    Jeśli zdjęcia będą złe no to jakbyś mogła to wybierz jakieś inne z tymi bohaterkami: Sakura Haruno, Hinata Hyuuga, Ino Yamanaka, Tenten i Temari z Naruto. ^^ Jeśli oczywiście to nie problem...
    Koncepcja: Zdam się na ciebie ^_^
    Dodatki: Button
    Kontakt: nr gg: 39977483

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick: Kagamine
    Adres bloga: misa-akatsuki.blogspot.com
    Tematyka bloga: np. Naruto OC
    Hasło: Żywy trup zgubił się w Szczebrzeszynie.
    Układ: lewokolumnowy lub prawokolumnowy
    Barwy: ciemne, raczej oscylujące wokół szarego/czarnego/niebieskiego/granatowego - jaki będzie pasował.
    Cytat: "How am I supposed to break this spell you got me under?
    I'm so addicted to the pain..."
    Obrazki:
    http://www.zerochan.net/998738
    http://www.zerochan.net/320321
    ten drugi, jakby można było odwrócić, żeby patrzyła w przeciwną stronę i dać go tak, aby zasłonić dłoń dziewczyny z pierwszego obrazka? :) Ogólnie, żeby ten drugi był na pierwszym planie, a te pierwszy jako tło, czy coś w tym stylu, zresztą, zostawiam to Tobie :) Jakby Ci coś tam jeszcze pasowało, typu opaski, kunai'e to spoko, byle przekreślone x)
    Koncepcja: w sumie nie ma, tyle co powyżej :)
    Dodatki: Button
    Kontakt do siebie: 46276760 - gg

    z góry bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam :) (dodałam Wasz blog do linków)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oto przybywam ^^.
    Szablon nr. 1 - bardzo fajny, nie taki prosty lecz nie też jakiś przeładowany. Kolory zajebiste i ta dziewczyna *.*
    Szablon nr. 2 - rushoffy bardzo. I dla mnie za prosty, co nie znaczy, że nie podoba mi się wcale, bo ładne wykonanie. Tylko że ja lubię, jak jest trochę dodatków.
    Szablon nr. 3 - zdecydowanie moim faworytem!!! Te kolumny jak takie półeczki wyglądają i wszystko takie słodkie <3. I ten nagłówek! Jezu dziewczyno, cudo!

    Nagłówek nr. 1 - bardzo tajemniczy i strasznie mhrroczny! Tylko dla mnie po dłuższym wpatrzeniu się, te bąbelki wchodzą w jakąś wodę, lampiony (?). Ogólnie ładny, ale moje oczy XD!
    Nagłówek nr. 2 - ta blondynka jest świetna, jak i również ta co dmucha (bez skojarzeń, please). I Sasame ma rację, ta sukienka tak u tej góry, jakby ktoś ją powiesił.

    Innymi słowy : szablony bardzo ładne. Oby tak dalej!
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze, że komuś się podobają ^^ Ostatnio mam wenę jedynie na nagłówki i żadne nieruchome tło się nie pojawia... ;C Ale trudno, może się kiedyś tam zmuszę do zrobienia ;)

      Pozdrawiam too ♥

      Usuń