3 listopada 2013

116. Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?

*Muzyka*
Uwielbiam ten kawałek, bardzo lubię do niego wracać. Jedna piosenka, a tyle wspomnień z nią związanych...

Zapraszam wszystkich do głosowania: sonda.
Zapraszam również do głosowania w naszych sondach ;)

Post jest dość spontanicznie, więc nawet nie dodawałam w grafiku na najbliższe dni o nim powiadomienia. I tak w sumie nie przyjmuję zamówień.

Nie wiem czy zmieniać wygląd bloga na stary, bo już przyzwyczaiłam się do tego xD A może zrobię nowy.. no nie wiem xD

Ma ktoś jakieś fajne propozycje komedii? Wczoraj oglądałam horror z koleżanką i teraz cały czas myślę o egzorcyzmach O.o, więc przydałoby mi się coś na rozluźnienie xD

Dzisiaj mam tylko dwa zaległe zamówienia.

Informacja do FileOff: proszę potwierdzić do 13.11.13 czy zamówienie nadal jest aktualne. Inaczej nie zostanie ono wykonane ;)


Szablon dla Kamcia

Szablon wyszedł strasznie... w oryginalnych barwach xD Ale wiem że chciałaś turkusowy i coś tam niebieski, trochę wplątała się w to czerwień, ale mam nadzieję, że to nie problem xD Jakby coś było nie tak to pisz do mnie. Kontakt do mnie znajdziesz na mojej podstronie.
Szkielet szablonu od terriblecrash

Szablon dla Jikukan Ido

Szablon wyszedł w sumie tak jak chciałam. Przepraszam za to, że nie ma czerwonego, ale mam nadzieję, że to nie problem xd No i co do Sasuke, zmieniłam mu kolor włosów na szary, ale pod wpływem koloryzacji strasznie ściemniały. Ale ogólnie prezentuje się nieźle xD Jakby był jakiś problem z szablonem pisz do mnie. Kontakt znajduje się na mojej podstronie ;)
Nagłówek według instrukcji: Misao

No to na dzisiaj tyle kochani. To jak z tymi komediami? Znacie jakieś fajne? :D

Nie przyjmuję zamówień!




6 komentarzy:

  1. Wszystkie komedie z Jimem Carrey'em. Ale nie oczekuj ode mnie za wiele, bo ja filmy oglądam tylko z przyjaciółką. I to ona wybiera,a lubi tylko horrory xd

    198- czerwony mocno daje po oczach X_x Ale ogółem bardzo ładny ;3
    199- Śliczny *o* Tylko te włosy Saska...

    Z moich obliczeń wynika, że niedługo jubileuszowy szablon xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż włosy Saska zostały zmienione przeze mnie na kolor szary, a nie jestem niestety w tym ekspertem, więc są jakie są.. xD

      Usuń
  2. Ożesz ty! Ja na prawdę wiedziałam ze to będzie, coś zaje...istego, ale to przekroczyło moje oczekiwania. Powiem tylko tyle, warto było czekać tak długo :D a co do drugiego szablonu, to też jest śliczny, ale i tak nie mogę się napatrzeć na mój. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon przypadł do gustu xd trochę się nad nim napracowałam, ale widać za to efekt <3 :D

      Usuń
  3. Ja bym Ci polecałam Gorący towar z Sandrą Bullock, uśmiałam się przy nim na prawde. ;))
    p.s Zakochałam się w tym drugim szablonie. *___*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo lubię tę aktorkę, może w końcu znajdę czas by to obejrzeć :D
      miło mi, że drugi szablon się podoba ( szczerze mnie też xd )

      Usuń