1 września 2013

100. I'm lucky I'm in love with my best friend

PIOSENKA OBOWIĄZKOWO DO PUSZCZENIA!

Wow... Nie wierzę, że przypadła mi ta notka. Już za nami 100 postów! Jeszcze tylko kolejne sto, a potem następne. 

Szablon dla Sama
W podglądzie widać wynik po najechaniu myszką na "BBBBBBB".
Szablon mi się nawet podoba.
Zwłaszcza kody tytułu posta oraz gadżetów.
Wiem, że poprawa miała być wczęśniej, lecz nie miałam czasu- albo miałam szlaban, albo byłam gdzieś na wczasach.
Do tego ani ja, ani zamawiająca nie miałyśmy pomysłu na nowy.
Mam nadzieję, że ci się spodoba.
Hasło wyślę ci na GG.


 Nagłówek wolny 
Teraz zauważyłąm, że na ikonce zapomniałam dodać "f" do hal...
Ale nie chce mi się zmieniać, więc... No cóż... Wytrzymcie ;)
Ogólnie jest to mój pierwszy nagłówek. 
Na początku miał być na moją podstronę, lecz zdecydowałam, ze nic sensownego z tego nie wykombinuję.

I bardzo się cieszę, że przeszłam staż. Liczę na solidną krytykę ♥♥♥

EDIT:
ZAPOMNIAŁAM NAPISAĆ:
Przyjmuję jedno zamówienie zgodne z regulaminem.
Przed zamówieniem proszę zapoznać się z moją podstroną.

EDIT 2:
Przyjmę zamówienie Sunako. 

4 komentarze:

  1. Śliczny szablon i naprawdę udał ci się! Cóż mogę o nim powiedzieć? Jest BISTY! Naprawdę . A ten nagłówek <3 Jestem w nim zakochana.

    Pozdrawiam~!~
    Sama :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobał ♥
      W razie czego wiesz gdzie pisać ;)

      Pozdrawiam,
      Mikinnou.

      Usuń
  2. No dobrze...
    Więc teraz chciała bym zamówić mój pierwszy szablon tutaj. Mój pierwszy raz, a więc pewnie się gdzieś potknę ;3

    Nick: Sunako
    Adres bloga: http://kuro-doll.blogspot.com/

    Tematyka bloga: Sweet lolita, kawaii, living doll, japonia, M&A
    Hasło: Mamba
    Układ: Tutaj możesz pokombinować i zrobić jak ci się podoba
    Barwy: pastelowe
    Cytat: -
    Obrazki: http://static.minitokyo.net/downloads/14/46/507314.jpg Była bym wdzięczna jakby dało się wyciąć samą postać bez tła.
    Koncepcja: Czy dało by się zrobić aby dziewczyna na obrazku mrugała ? Tak na prawdę to tutaj też zdała bym sie na ciebie
    Dodatki: -
    Kontakt do siebie: Mitrancy@hotmail.com

    Mam nadzieję że nigdzie się nie pomyliłam.
    Dziękuję za uwagę >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się, aby mrugała.

      Zamówienie przyjmę i zaraz zrobię Edit.

      Usuń