28 sierpnia 2013

098. We are angels!


Witam was tym razem dwoma wolnymi szablonami oraz jednym poprawionym zamówieniem.

Poprawka dla Sakury Otori
Podglądu nie trzeba, bo wiadomo jak wygląda szablon, tylko ramki zdjęć musiałam zmienić.
Hasło do tego szablonu jest takie samo jak na początku.

A teraz czas na wolne:
No cóż, chyba za bardzo wtopiłam render BRS, że aż się zlewa. =.="

___

Kolejny z Umineko. Tutaj źle obrazki dobrałam, fuck. e.e" Ale chyba to nie przeszkadza...? *Bardziej przeszkadza mi ta szarość, ale nic innego nie pasowały. x.x*

Walę na potęgę szablony wolne, nie? Przyznam, że lubię je robić. xD

___

Nie przyjmuję zamówień!

3 komentarze:

  1. Szczerze i otwarcie mówię, że spodobał mi się szablon z BRS. Według minie nic się tam nie zalało. Natomiast z cudnego Umineko, trochę tak.
    Lubisz robić wolne szablony? Może, tylko proponuję z Faily Tail lub Ao no Exorcist?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy zajebisty!
    Te tło tytułów jest śliczne *.*
    Ten drugi też fajny, lecz zbyt matowy, a wiesz, że nie lubię matowych xDD

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy szablon mi się podoba, taki w moim stylu, ale dużo bardziej podoba mi się z Umineko no Naku Koro Ni , swoją drogą, dziękuję za polecenia tego anime - naprawdę warte tego :-) !

    OdpowiedzUsuń