12 sierpnia 2013

088. Kyoki & Pauline-chan


Witam was, moje grzybki. ~
Czas na dodanie szablonów, które były zamawiane. Dodam na razie tylko dwa, gdyż jakbym zrobiła pięć to inni zaczęliby się bardziej niecierpliwić, którzy wcześniej u mnie zamawiali, ale do rzeczy.

128. Szablon dla Kyoki 

Błagam, nie bij o tę Sakurę! Wiem, jest spixelowana, ale przesłałaś mi to zdjęcie w formacie .jpg, więc jest "trochę" złej jakości...

A tutaj button:

129. Szablon dla Pauline-chan

Tutaj męczyłam się z ramkami tytułów gadżetów, ale zostawiłam jak jest... Także to menu było utrapieniem, ale dałam radę. xD 

UWAGA! POBIERAJĄC SZABLON PROSZĘ NAPISAĆ NA MÓJ EMAIL: ushiromiya.cherii@onet.pl GDYŻ JEST NIEZBĘDNE HASŁO DO SZABLONU!
___

Moja podstrona została otworzona: Mugen no Majo. ♥
___

NIE PRZYJMUJĘ ZAMÓWIEŃ!

5 komentarzy:

  1. Yezu!!!!!!!! To być piękne! Naprawdę nie potrafię w to uwierzyć! Jak mogłaś zrobić coś takiego!
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w 129 za grafikę i CSS… *___* Chociaż 128 też niczego sobie ;) Ale ten drugi jest bardziej… efektowny i rzucający się w oczy, więc w moim typie.

    Życzę ci udanego wypoczynku, wisieńko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :3
      Nawzajem, Miki-chan ^^

      Usuń
  3. Szablony boskie, i śliczne.Więcej takich. 129 ma świetne kolory ale 128 też piękny.
    Jestem następna w kolejce więc juz teraz dam kontakt na wrazie co:
    GG: 32207656
    Emial : shinuchan1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tyle
    Szablon nr. 128 ujdzie, ale zbytnio jest spikselowany, przynajmniej na podglądzie.
    Szablon nr, 129 jest zdecydowanie twoim najlepszym ;) Jest bardzo ładny css i nagłówek, ale trochę przeszkadza mi napis, za bardzo rzuca się w oczy, a on powinien by tylko dodatkiem.
    PS. jeśli wykonujemy zamówienia linkujemy nad obrazkiem nicki autorem, do ich bloga na którym będzie widniał szablon ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń