21 lipca 2013

074. A Thousand Years

Przypominam, że nabór jest otwarty!

Zagłosuj na Ministerstwo Szablonów: sonda
Hej wszystkim! Witam w ten piękny, słoneczny dzień! Dzisiaj mam kilka zamówień. Otworzę kolejkę i od 1 sierpnia biorę urlop, prawdopodobnie na cały miesiąc ;)
Chciałabym jeszcze przypomnieć, że nie dodajemy kursorów do szablonów! To można zrobić samemu! Czy to takie trudne poszukać trochę w internecie? Akurat Ani darowałam, ale następnym razem nie będę szukać.
Strona z kursorami: 
http://www.cursors-4u.com/
Instrukcja jak dodać kursor: http://ministerstwo-szablonow.blogspot.com/p/dodatki.html
Z takich informacji to na tyle.
Wiecie, że dobiliśmy do 100 szablonu? Tak się cieszę, może jak będę miała urlop dodam kilka wolnych z tej okazji. Piszcie tylko w jakiej chcecie tematyce ;D

Szablon dla Ania Jaros:

Wiem, że nie wykorzystałam twoich obrazków, ale mam nadzieję, że się nie gniewasz ;) Kursor masz w folderze z szablonem, następnym razem jak ktoś napisze w dodatkach, że chce kursor będzie to zignorowane.  Jak coś by było nie tak pisz do mnie ;)

Buttony, które również w folderze z szablonem:


Nie przejmuj się zaokrąglonymi rogami, gdyż mamy specjalny kod do zaokrąglania rogów w poście :)

Szablon dla Mihoshi:
Zrobiłam dwie wersje, wybierzesz sobie tę, która bardziej przypadnie Ci do gustu:


Jak ja lubię kiedy ktoś daje tak duże arty! <3 ^^ Jakby Ci coś nie pasowało to pisz ;) Postaram się poprawić. 

Szablon dla Yukarichan:

Jest dość prosty, gdyż szablony z ludźmi jak na razie to nie moja bajka, to mój drugi taki szablon xD 
Mam nadzieję, że jednak Ci się spodoba ;D Jakby coś było nie tak to pisz do mnie ;) Instrukcje jak dodać Ruchome ogłoszenia masz w folderze z szablonem, jak wgrać szablon również :) 
Nie wiem jaki chciałaś kursor, akurat musisz sama coś znaleźć.
Buttony, które masz również w folderze z szablonem:



Nie przejmuj się zaokrąglonymi rogami, gdyż mamy specjalny kod do zaokrąglania rogów w poście :)

Do następnego ;*

8 komentarzy:

  1. Aww, oba szablony są po prostu prześliczne! Lepszych nie mogłam sobie wymarzyć! Dziękuję dziękuję i jeszcze raz dziękuję Ci za wykonanie ich dla mnie - będą prawdziwą ozdobą mojego blogu :D
    Zrobiłaś z tego obrazka prawdziwe cudeńka, w ostateczności jednak zdecydowałam się na drugą wersję ( choć przyznaję, iż wybór nie należał do najłatwiejszych ).
    Jeszcze raz dziękuję Ci serdecznie - z pewnością jeszcze nie raz skorzystam z Twoich usług ^^
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej nawet nie wiesz jak mi miło ^^ Cieszę się, że szablon(y) przypadł(y) Ci do gustu ;D

      Usuń
  2. Hey Hi hello! ;)
    Przybywam wraz z zawieszonym komputerem xDD

    Moim faworytem jest szablon 99, bo ma więcej kolorów, niż 98^^
    Oczywiście, 97 i 100 też są cudne, tylko ten... Idealny ;p Szcerze to wszystkie są idealne, ale... No cóż, ten najlepszy!

    Pozdrawiam i czekam na moje zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki ci kochana za ten boski szablon!!! Ubustwiam cię po prostu cię ubustwiam. Normalnie chyba ci ołtarzyk w pokoju zrobię ołtarzyk.... Nic nie szkodzi.... Jeszcze raz dziękuje za ten trud

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dobrze mi się robi szablony z MinaKushi <3 Cieszę się, że Ci się podoba ;D

      Usuń
  4. Szablony są świetne, aczkolwiek ostatni pluje topazem na prawo i lewo. Gdyby było go troszkę mniej, nagłówek, w mojej ocenie, prezentowałby się znacznie lepiej.

    Kolorowy z aniołkiem jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, dopiero zaczęłam używać tego efektu więc nie znam umiaru xD ale dziękuję bardzo za opinię! ;)

      Usuń