2 lipca 2013

069. Just One Last Time

Kolejki są zablokowane, na razie zamówień nie przyjmujemy! Od 2.07 godz. 19 każde następne zamówienie w zakładce "zamów szablon" będzie usuwane! 
Składać zamówienia, będzie można dopiero wtedy, kiedy któraś z szabloniarek odblokuje kolejkę.
Cześć kochani! Dzisiaj z Coduś oddajemy kilka zamówień ;) I przypominam, że nabór nadal jest otwarty!
Tak na poprawienie humoru kawałek przy, którym dzisiaj robiłam szablony [ Just One Last Time ]
Jak wam mijają wakacje? Mam nadzieję, że cieplutko i słonecznie! ;)
Szablon nr. 56 został przeniesiony do galerii, gdyż nie widnieje już na blogu zamawiajacego.
Droga Samantho Fikcyjna! Dopiero wczoraj zauważyłam, że złożyłaś dość niedawno zamówienie u Akumy, więc dodałam Cię do mojej kolejki. ;)

Szablon dla Ino Yamanaka:
*szablony na blogu próbnym zmieniają się co jakiś czas*

Wybacz, że nie jest w takich kolorach jakich chciałaś... No cóż, mam nadzieję, że chociaż się spodoba ;) Jakby coś było nie tak pisz na moje gg, albo na czacie.

Szablon dla Harukichi.
*szablony na blogu próbnym zmieniają się co jakiś czas*

W podglądzie jest ucięty nagłówek, ale tym się nie przejmuj, wystarczy zobaczyć na blog próbny i wszystko jest okej. Jakbyś miała jakiś problem pisz do mnie.

Szablon dla Hana-chan
*szablony na blogu próbnym zmieniają się co jakiś czas*

No cóż kochana, wybrałam inny art, bo osobiście się w nim zakochałam *.* Mam nadzieję, że nie będziesz miała mi tego za złe ;* W sumie tak bardzo mi się podoba, że może go kiedyś wykorzystam ( nie obrazisz się nie? ;D ) Jakbyś miała jakiś problem z szablonem, wiesz gdzie pisać ;*

Button dla Shina Haden

Teraz powinno być dobrze ;)


Nie przejmuj się tymi zaokrąglonymi rogami, gdyż inaczej ich nie ma ( mamy specjalny kod do zaokrąglania rogów w poście )
No to tyle ode mnie! ;)
______________________________________________

No to teraz czas na mnie ^^ Tak na początku chciałabym wszystkich bardzo przeprosić! Znowu mam opóźnienia, aż wstyd! Ale moja wena do robienia szablonów gdzieś się ulotniła.. Nie mam pojęcia co się z nią stało.. Nie jestem z niczego zadowolona. Do tego wakacje mijają mi na jeżdżeniu do lekarza dwa razy dziennie. Szlag może człowieka trafić. Mam nadzieję, że jednak u was jest lepiej! :) 
Szablon Kamci pojawi się jutro, zaś dwa szablony Hinaty do końca tygodnia. 
Vin - na Twoim blogu nie ma naszego linku ani buttonu. Zamówienia nie wykonam dopóki się coś nie pojawi. Ja rozumiem, że można zapomnieć, ale nie w moim interesie jest tego pilnować. 
FileOff - czy Twoje zamówienie jest dalej aktualne? 

Szablon dla Emy Ishikara 

Szablon dla Mrs Pe wykonany z pomocą Sasame<3

podgląd/ pobierz 

No to chyba tyle. Miłego wieczoru ;* 

21 komentarzy:

  1. O kurwa .. O kurwa..O kurwa.. O kurwa .. O kurwa..O kurwa.. O kurwa .. O kurwa..O kurwa.. O kurwa .. O kurwa..O kurwa.. O kurwa .. O kurwa..O kurwa.. O kurwa .. O kurwa..O kurwa.. O kurwa .. O kurwa..O kurwa.. O kurwa .. O kurwa..O kurwa.. O kurwa .. O kurwa..O kurwa.. O kurwa .. O kurwa..O kurwa.. O kurwa .. O kurwa..O kurwa.. O kurwa .. O kurwa..O kurwa.. O kurwa .. O kurwa..O kurwa..

    Hahahahah jaka Plejlista xDDDD
    Nie mam pytań xD

    TEN SZABLON JEST CUDNY !!!!!!!!!!!
    Dobra zaczynam robic bloga to w Pobieralni wszystko napisze Adres itp :*:*:*:*:*:*:*:**:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hana troszkę kulturalniej xD aż sama podwędziłabym ten szablon *.* :D

      Usuń
    2. PRZEPRASZAM, ale moje pierwsze słowa jak zobaczyłam szablon to było " O Kurwa.."
      Jezusie ja sobie go tak nie wyobrażam on jest cudaśny!!!! Jo śmiało będziesz mogła sobie zdjęcie brać :D Dodam jeszcze więcej zdjęć Hany to będziesz mogła korzystać jak będziesz chciała :D

      Usuń
    3. Sama jestem z niego zadowolona, aż się na niego patrzyć chcę :D na razie nie potrzebuję, ale może jak mnie natchnie, to skorzystam, dziękuję ;) :D

      Usuń
    4. Tobie pozwalam innym nie ! :D

      Usuń
    5. Hah ale mam przywileje, normalnie jak szlachta xD

      Usuń
  2. JEZUUSIE TEN SZABLON JEST CUDOWNY! :*** .
    Sasame Ka naprawdę bardzo, ale to bardzo Ci dziękuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Dziękuje za prześliczny szablon, jest naprawdę idealny. Nie mogłam sobie lepszego wyobrazić.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę bardzo, bardzo mi miło że się podoba!:)

      Usuń
  4. Jakie piękne szablony. ♥
    Widzę, że brniecie dalej i wasze umiejętności się poprawiają. ^^
    Życzę dużo weny i czasu, jak i cierpliwości do szablonów. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah i wena jak i czas bardzo się przyda! Dziękujemy:)

      Usuń
  5. Jakoś przeżyję, że szablon nie jest w kolorach ;) Jest naprawdę śliczny ,3 dziękuję :**
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, tak wyszło... ale miło, że jednak się podoba ;)

      Usuń
  6. Ja mam pewną prośbę. Prosiłam o button rozmiaru 400x200 (albo ja inaczej napisałam i to był mój błąd), a ten ma rozmiar 400x250. Zostałoby to zmienione ? Potrzebuję button do spisu FanFiców Fairy Tail. Z góry dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. Code Breaker, szablon został zrobiony na moje zamówienie kilka dni temu, załadowałam go i podpisałam, że zrobiła to Sasame Ka, ale potem zmieniłam na inny i zaledwie może cztery godziny temu wróciłam do tego. Przed zmianą usunęłam podpis, ale button zostawiłam w zakładce "Strony poświęcone Naruto". Zaraz znów podpiszę, ale nie miałam czasu to zrobić przedtem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny szablon , mimo że zmieniłaś obrazki to jestem strasznie zadowolona .

    OdpowiedzUsuń