28 czerwca 2013

068. Szablon Radioactive

Cześć kochani! Dzisiaj przy potoku wylanych łez, towarzyszyła mi brzydka pogoda. Można by ująć, że pogoda odzwierciedla mój dzisiejszy humor. No tak, w końcu kiedy zostawia się w progach starej szkoły, cząstkę siebie, to później czuje się taką... pustkę. Mam tylko nadzieję, że to nie ostatnie dni z moimi wariatami ;)
Na dzisiaj mam darmówkę z przystojniakiem ^^ czyli Kakashim ;)


*szablony na blogu próbnym zmieniają się co jakiś czas*

Jakby ktoś chciał napis na nagłówku, proszę pisać do mnie. ;)
Na dzisiaj to tyle, baj ;*

Kredyty:
1/2

12 komentarzy:

  1. Śliczny szablon ♥♥♥
    Kocham tą piosenkę ♥♥♥

    Pozdrawiam ♥♥♥

    PS: Widać, że się uzależniłam od serduszek? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka jest genialna <3
      Cieszę się, że się podoba. :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że nie jestem jedyna co płakała jak głupia na zakończeniu. To jakaś masakra, czemu gimnazjum nie jest połączone z liceum?! o.o
    Co do szablonu.. No to śliczny jest ; *** jak zawsze z reeszta ;)
    Buziaki ; *****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też bym chciała, żeby gimbaza była połączona z lo ;<

      Usuń
  3. Oj, wiem jak to jest. Sama musiałam zmieniać szkołę. Szablon przepiękny. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, beznadziejne uczucie. A dziękuję ^^

      Usuń
  4. Jej, co mam napisać - po prostu sam sex *.* Szablon świetny, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeglądam te szablony i muszę Wam pogratulować, świetne są, nie mogę sobie nawet wyobrazić ile Wy nad tym musicie spędzać czasu, ale efekty są. Gratuluje Wam, szablony są cudne. *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękujemy! Naprawdę trzeba poświęcić trochę czasu, ale później z efektów można być dumnym ^^

      Usuń