18 czerwca 2013

059. Szablon dla Hatremaya

Dobra... zrobiłam ten szablon tak na szybko, bo jest północ i chce mi sie spać ;_; a jutro trzeba będzie... ach... mam dużo do roboty w szkole ;_; ale to tylko te 3 dni, potem luz ;) 
Okej...


*Szablony na blogu próbnym zmieniają się co jakiś czas!

Według mnie wyszedł mrrraśnie *-*
Ano tak! Po pobraniu plików proszę przeczytać to co jest w notatniku - "README!!!"

Jeżeli zaszły jakieś problemy proszę napisać do mnie na GG: 46415438

Myślę, że to wszystko. Pozdrawiam ;)
~ Akuma

EDIT* Na prośbę zamawiającej zmieniłam czcionkę :-) A raczej ją powiększyłam. Przepraszam za problem. ;) Szablon należy wgrać jeszcze raz :-)

10 komentarzy:

  1. Jak czerwono... Ale ładnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O kuźwa nie zaprzeczę naprawdę wyszedł ci zajebiście *.*
    Klimacik mega. A nagłówek cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Określę to w... *liczy na palcach* czterech literach: C-U-D-O! Ten klimat- *_*... I kolor... Zakochałam się! Ale jeszcze nie ma północy! xP

    I piękny główny ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Akuma, spodziewałam się cudu, ale nie czegoś co przebije numer woda-wino. Padam na pysk i biję pokłony. Cudo, cacko, arcydzieło, majstersztyk. Dziękuję, thank you, спасибо.
    Mam tylko jedno, mikroskopijne ale. Mogę zmienić czcionkę tekstu na jaśniejszą? Bo tą się trochę ciężko czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak konkretnie to czcionka biaława a tytuły jaskrawo-czerwone jeśli można. No i trochę większa, bo oczopląsu można dostać. I Arialem.
      Przepraszam, że w komentarzach, ale tymczasowo nie mam GG i nie wiem kiedy będę miała.
      PS Mogę poprosić o instrukcję jak wstawić chat? Bo próbowałam i Blogger wariuje.
      PS спасибо jeszcze raz спасибо za szablon.

      Usuń
  5. Nie jestem Akumą, ale i tak mogę ci odpowiedzieć :D czcionkę zmieniasz sama. Wchodzisz na swój blog -> projekt -> dostosuj -> zaawansowane
    i tam możesz zmieniać czcionki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam, ale za chińskiego smoka nie chciało się przestawić.
      Dziękuje za poprawki.

      Usuń
  6. Piękne. *q* Ten klimat... Aż ciarki mnie przechodzą. Kocham takie kolorki. Aż czuć kreww... xd. Co ja tu mogę właściwie jeszcze dopisać? WSPANIAŁE.... OwO

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkim wam dziękuję za komentarze ;* ^.^ A co do czcionki to Code to ładnie wyjaśniła >.< Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń