1 czerwca 2013

039. Szablon dla Ruby Phoenix

Witam was w tym jakże pięknym dniu dziecka! Czy tylko u mnie pada i jest szaro oraz brzydko? Nie fajnie... No, cóż, co do zamówienia, nie wiem czy powinnam być zadowolona. To mój pierwszy taki szablon, mam nadzieję, że przypadnie do gustu zamawiającej.
No i wiadomo wszystkim dzieciom, tym małym, dużym i wyrośniętym, Wszystkiego Najlepszego z okazji ich  święta! ;*


*Szablony na blogu próbnym zmieniają się co jakiś czas*

Po prawej masz napis "download" klikasz i powinno się pobrać. Jakbyś miała jakiś problem z szablonem pisz na moje gg: 45995008 lub na szajsboxie, który jak widać znajduje się po lewej stronie. :) Mam nadzieję, że szablon pomimo "inności" przypadnie Ci do gustu.
No to do następnego ;*

Kredyty:
1/2

9 komentarzy:

  1. OMG, cudny!! Właśnie o czymś podobnym myślałam! Czytasz mi w myślach^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba! W końcu szablon jest inny od wszystkich jakie do tej pory robiłam ;)

      Usuń
    2. Masz rację Sasame ^.^ Jaki... jaki... świetny szablon! Nie no słowa mi się kończą xDD

      Usuń
    3. Uh tak jest ładny, ale ile z tym dziadostwem jest problemów -.-

      Usuń
  2. Zawalisty *.* Nie no. No z tym to przeszłaś samą siebie, serio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej *.* !On jest śliczny,no po prostu miodzio!

    OdpowiedzUsuń