31 maja 2013

037. Szablon DarkHappy-chan

Mam nadzieję, że mi wybaczysz kilka pominiętych szczegółów :< Po pierwsze jasny ten szablon, a to dlatego, że ciemne kolory nie pasowały do obrazków. Znowu niebieski >.< xD Hmm... wybrałam zdjęcia, które na początku przesłałaś, nie szukałam innych >.<. Coś jeszcze? Sama nie wiem. Może najpierw zobacz ^.^:


*Na blogu próbnym szablon zmienia się co jakiś czas!

Mimo wszystko mam nadzieję, że się spodoba ^.^ 
A! Jeszcze button:

Image and video hosting by TinyPic

To wszystko. Pozdrawiam;*
PS po pobraniu plików proszę przeczytać "README!!!".

7 komentarzy:

  1. Śliczny! Dark Happy napewno się spodoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Akuma jak zwykle odwaliła kawał dobrej roboty! Szablon jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, ty też robisz świetne szablony ^.^

      Usuń
  3. A Sasame i Akuma jak zwykle grzeczności wymieniają ^^
    No, co tam. Dawno mnie tu nie było o.O
    Szablon jak zwykle ładny... Chyba będę Wam spamować tym samym zdaniem pod każdym nowym szablonem, bo naprawdę nie ma nic innego do gadania o.O

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje i przepraszam że dopiero teraz to pisze :* wiesz nie miałam czasu ! Ale śliczny :* Brak mi słów! I oczywiście nic się nie stało z tymi małymi niezgodnościami. Jest po prostu piękny!

    OdpowiedzUsuń