30 maja 2013

035. Zamówienie dla Ruby Phoenix

Tak naprawdę nie miałam żadnego pomysłu na ten szablon ._. Reszta obrazków w ogóle mi tutaj nie pasowała. Wyszedł dość prosty z przyjemnymi dla oka kolorami :) Mam nadzieję, że Cię nie zawiodłam ;x
No i wielkie podziękowania dla Sasame Ka bez której ten szablon byłby kompletną klapą! ;*


Jeżeli chcesz poprawnie zamieścić szablon, zapoznaj się z instrukcją znajdującą się w folderze z szablonem!!


Kolejne dwa zamówienia pojawią się jeszcze dziś lub jutro :) 

4 komentarze:

  1. Hejo hejo. Szablon jest niczego sobie, aczkolwiek ten róż w kolumnach i poście mi nie pasuje. Widziałabym to raczej w odcieniu granatu, który znajduje się na tym ślicznym kwiatuszku. Ale ogółem podoba mi się. Lubię minimalizm, niż przepełnione nagłówki. :P
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jest śliczny! Bardzo mi się podoba! Nie jest przesadzony. Prosty i nieskomplikowany. Dziękuję, i przykro mi, że zrobienie go sprawiło ci takiego problemu. Jeszcze ogarnę jak go pobrać i będzie git!
    Pozdrawiam~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz zjechać trochę na dół i tam będzie pobierz plik :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczny szablon i ty o tym wiesz :D

    OdpowiedzUsuń