29 maja 2013

033. Szablon dla Takeru

Siema wszystkim! Na dzisiaj również mam tylko jedno zamówienie, z którego jestem dość zadowolona - gorzej z zamawiającym xD Myślę, że ogólnie wyszedł, ale ja mogę się mylić. Nie wiem czy spełniłam oczekiwania.


*Szablony na blogu próbnym co jakiś czas się zmieniają*

Proszę, aby szablon pobierał tylko zamawiający!
Jak zapewne wiesz po prawej stronie masz napis "download" klikasz i powinno się pobrać. Chciałabym również napomknąć, że napis jest jako nagłówek, żeby nie przewijał się z tłem, link do niego podany masz w  "Instrukcja i link do nagłówka. Ważne!" to chyba logiczne, ale wolę to wyjaśnić. No cóż, jakbyś miał jakiś problem z szablonem to wal śmiało na moje gg: 45995008 bądź na szajsboxie który znajduje się po lewej stronie ( co chyba widać ) tam zawsze Ci ktoś pomoże. :)

No nic chyba tyle. Do następnego ;*

Kredyty:
1/2/3/4/5

11 komentarzy:

  1. Wow O.O Ten szablon jest genialny!
    Normalnie tak jak nie podobają mi się te zjechane na lewo/prawo (wiem, powtarzam się), tak ten jest geniuszowski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję! :) mnie to tam akurat jest obojętne xD

      Usuń
  2. Świetny szablon, zresztą jak każdy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Akuma coś ostatnio dla Ciebie wszystko jest słit xD

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ty cicho siedź, bo Tobie wszystko się podoba xD

      Usuń
  5. Pięknie dziękuję za szablon, wspaniale to wszystko wygląda.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon się podoba. :)

      Usuń