27 maja 2013

029. Szablon dla Ania Jaros

Witam was kochani! Z przecudownym katarem i kaszlem - pewnie sobie myślicie "a co mnie to obchodzi?" xD No nic... Szczerze mówiąc, do zamówienia podchodziłam kilka razy i mi nie siadło. Tematyka moja, ale obrazki i kolory już nie. Przy tym sobie słucham eski a tam "Jestem bogiem" ( w końcu jakaś normalna muzyka ) i te genialne cenzurowanie przekleństw xD. A potem "Głucha noc" i przypominają się stare czasy.. Eh dobra dość mojego ględzenia. Droga zamawiająca, przepraszam, ale nie użyłam twoich obrazków, mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe <płacze> i mi to wybaczysz, cóż niefajnie wygląda połączenie czarno-białych obrazków z kolorowymi. Uwierz mi wyglądało to okropnie. Tak samo jak nie ma ani pomarańczu, ani żółci - te kolory nie pasują mi do pięknych, granatowych włosów Hinatki. Jest tylko rozjaśniony czerwień, który daje nam taki róż. No, cóż, mam chociaż cichą nadzieję,że mimo, iż nie spełniłam wymagań, szablon się spodoba.


*Szablony na blogu próbnym zmieniają się co jakiś czas*

Proszę nie pobierać szablonu oprócz zamawiającej!
Po prawej stronie jest napis "download" klikasz i powinno się pobrać. Linki do buttonów masz w "Instrukcja.Przeczytaj" - tam masz wszystko wyjaśnione jak dodać, aby był efekt przeźroczystości, czyli aby rogi buttonu nie robiły się czarne, a był ładnie zaokrąglony. Jakbyś miała jakiś problem (brzmię już jak typowy dresiarz xD ) to pisz na moje gg: 45995008. :) Chciałabym również wyjaśnić sprawę na podglądzie - ucina tło, ale normalnie tego nie ma, wystarczy zerknąć na blog próbny.

Button nr.1

Button nr.2

A teraz kredyty:
1/2


9 komentarzy:

  1. No w końcu dodałaś ^^ mi się tam podoba:D
    a teraz bierz się za prace na konkurs bo przegrasz i co będzie?:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko i tak siedzę chora w domu, a zacznę pisać jutro tylko muszę wcześniej wstać xD

      Usuń
  2. Jejku, jaki śliiiczny :D Najbardziej podoba mi się w nim art z Minato i Kushiną ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo cieszę się, że podoba Ci się ;D Mnie również przypadł do gustu ten art z Minato i Kushiną ;)

      Usuń
  3. boskie.. boskie i jeszcze raz boskie dattebane!! nie mam ci ni za złe... niby dlaczego? to jest arcydzieło.... ARIGATO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, miło, mimo iż, nie spełniłam wymagań, to szablon się podoba! :)

      Usuń
  4. JAki ładny... Widzisz Ania? Mówiłam, że robią świetne szablony!

    OdpowiedzUsuń
  5. No, jak zwykle uroczy szablonik ;)

    OdpowiedzUsuń