22 maja 2013

018. Szablon dla Im Mina

Dobra, przepraszam, że tak perfidnie zakrywam post Akumy, ale chciałabym już dodać to zamówienie, żeby mieć je z głowy. Jeśli chodzi o szablon, nie wiem czy mam być zadowolona czy nie. W końcu to moje pierwsze zamówienie i nie wiem czy sprostałam oczekiwaniom. Trochę miałam z tym roboty, gdyż nie miałam pomysłu na sklejenie obrazków. Mam nadzieję, że zamawiającej się spodoba, są również ciemne kolory - czyli tak jak chciałaś.


*szablon zmienia się co jakiś czas

Tam po prawej stronie masz napisz "download" - klikasz i powinno się pobrać :)
Wykonałam również button, który masz w folderze - nie wiem czy Ci się spodoba.
Jeśli miałabyś jakieś problemy z szablonem pisz na moje gg: 45995008 - które z resztą już masz xD

*Proszę również stosuj się do podanej instrukcji ( masz tam linka do nagłówka ), gdyż jak już pisałam wcześniej, blogspot zamienia przeźroczyste nagłówki na czarne*


A teraz kredyty:
1/2

Do następnego szablonu! A tak w ogóle, ma ktoś jakieś pomysły na wolne? Jeśli tak to śmiało pisać! 


3 komentarze:

  1. Szablon jest śliczny :) !
    Zajebiście obrazki dodałaś i kolorystykę :)
    Bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń